És per tots conegut que si un web de prevenció no apareix en les primeres posicions dels cercadors .... no existeix per als internautes . El mateix passa amb les aplicacions i les actuals Stores ( Botigues en línia d'aplicacions) . El SEO ( posicionament web en cercadors ) és per a la webs i blocs de Prevenció , el que l' ASO ( Optimització en botigues d'aplicacions ) és per a les App Per entendre una mica millor us recomano 1 viatge per Itunes o Google Play , per exemple , i introduir en el cercador la paraula " Carretó " . La primera Aplicació que trobeu sempre guanya en descàrregues , i si és gratis encara més .
Per això , si sou una Consultoria de Seguretat i Salut o un Servei de Prevenció , i teniu entre mans fer pública o posar en mercat de descàrregues una aplicació o Joc per a dispositius mòbils , pensar en el posicionament que desitgeu tenir a les botigues de aplicacions ( Apple Store o Google Play ) perquè sigui realment un èxit . Així doncs , perquè el vostre nou joc per mòbil sobre utilització segura de pont grua sigui una veritable bomba de descàrregues, en introduir les paraules " Pont Grua " al cercador de Google Play , la vostra Aplicació hauria d'aparèixer la primera de la llista de resultats . Si no ho aconseguiu , es convertirà en un fantasma de la botiga online d'aplicacions. Per evitar aquest trist final , i després de llegir a altres experts , us traslladem els següents consells que us haurien d'ajudar amb aquest concepte d'ASO que us comentem :
- El títol de l'App ha de quadrar amb el contingut . El títol de la vostra App ha de tenir una " paraula clau " que els usuaris solguin usar per buscar aquest tipus d'Aplicacions ( Ex : joc sobre maneig segur de Carretons , ja que la paraula Carretó hauria d'estar present ) . S'ha de tenir en compte l'aspecte internacional d'aquestes paraules clau si vols que es descarregui en diversos països . Existeixen plataformes com Mobiledevhq que us poden ajudar a investigar les paraules clau més utilitzades .
- Descriviu amb claredat les característiques de la vostra App , perquè el que busca sàpiga que ha trobat . Per a la descripció de la vostra App heu esbrinar que paraules descriuen millor el producte de prevenció que oferiu tornant a recórrer a les paraules clau que abans hem comentat . Una app per convertir el mòbil en un luxòmetre ha de descriure al màxim la funció de mesura , el grau d'error i ha de contenir paraules com " nivell d'il · luminació " , " lux " , " luxòmetre " , luximeter , etc ....
- Quan pengeu la vostra App a la Store ( botiga d'aplicacions) que escolliu , seleccionar bé la categoria adequada depenent de la utilitat que tingui. A vegades on hi ha la competència no és sempre la categoria més adequada per aconseguir descàrregues. Estudieu amb paciència , sense dubtar en recórrer a professionals .
- Cal treballar amb especial afecte la icona de la vostra nova App , perquè per si sol ja generi certa atracció . Una icona insuls i sense vida , descartarà més d'un nou usuari . Recordeu que una imatge val més que mil paraules . Si cal recórrer a experts del disseny no us ho penseu , i no us obcequéis amb incorporar logotips corporatius , que no sempre són compatibles amb la imatge que ha de donar la vostra nova App
- Seguint amb el concepte de la imatge , també les captures de pantalla de la descripció de l'App són vitals per convèncer els futurs descarregadors del teu App. Que generin interès al futur usuari , expressin bé el concepte de l'Aplicació , i que tinguin una bona definició d'imatge.
- Procureu que els usuaris de la vostra App sobre seguretat i salut la valorin i la comentin en la Store, i si ho fan positivament els primers llocs de visualització per paraula clau seran vostres. Fomentar i aconseguir que els prevencionistes usuaris de la vostra Aplicació comentin el que els sembla i la votin, es premia amb un millor posicionament en el cercadors de l'App Store.
Si tant us ha costat que la vostra web / bloc de prevenció estigui a la primera pàgina de Google, amb el vostre projecte d'App no us podeu relaxar, i heu aplicar la mateixa teoria i el mateix esforç. L'èxit de les empreses de prevenció en aquest nou món TIC és qüestió de petits detalls, però la subtil diferència amb la competència de vegades rau en fer-se veure abans, més i millor.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Si us plau, recordeu que si voleu que us respectin heu de ser respectuosos. El Bloc es reserva el dret de suprimir els comentaris ofensius. Moltes gràcies.