Pàgines

2 de febrer del 2019

La Reina del Bosc que escoltava podcasts

Mai hauria dit que amb 40 anys el periscopi vital giraria tants graus. Després d’agafar el 4 amb una crisi existencial de dimensions destructives, no hauria apostat ni un euro a trobar tanta llum interior i exterior al cap d’uns anys. La família més propera (dona i fills), la geobiologia, la náutica, el Tai-chi, els podcasts i els banys de bosc, com diria el meu pare, m’han tornat a la via. Aquests sis aspectes m’han fet entendre el privilegiat que sóc, i m’han permés valorar la resta amb una perspectiva diferent.
- Ser marit i pare és el pilar de la meva conducta. El meu projecte vital. El meu Ikigai.
-La Geobiologia i la docència en Nàutica recreativa han donat aire fresc la meva part professional, sempre en tercer lloc de prioritats després de la salut física i mental i la família.
- El Tai-Chi, els Banys de Bosc i els podcasts (de Broncano, Buenafuente i Berto i Nieves Concostrina) m’han donat pau i salut mental.

M’ha agradat molt: descobrir els podscasts de Nieves Concostrina a “Cualquier tiempo pasado fue anterior”. Hostòria, música, art i viatges en format audio i divertint al personal.

M’ha agradat: Els tres darrers llibres que he llegit: “La matemàtica de la història”, “La Reina Roja” i “El pequeño libro de los baños de bosque”. Salut, prediccions i thriller....quin és quin?



M’he adonat: La salut está en les petites coses, en els petits moments, en els petits canvis. El que és gran impresiona però arriba a ofegar, a matar lentament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, recordeu que si voleu que us respectin heu de ser respectuosos. El Bloc es reserva el dret de suprimir els comentaris ofensius. Moltes gràcies.