Pàgines

16 de juny del 2019

PUSA arriba a port i més orgullós no es pot estar!!

Hi havia una vegada un noi amb un blog que va canviar les coses...... Així començaria el meu conte de fades amb el PUSA. Al 2006 era un noi que deixava anar articles de queixa i opinió en el blog de Les Pungoles Opina i Viu (que encara està ben viu) quan al 2010 vaig rebre un mail d'un tal Ferran Calvera que volia parlar amb mi. Aquesta va ser la llavor del PUSA (Partit de les Urbanitzacions de Sant Antoni de Vilamajor) que vam fundar fa 9 anys i que ara governa al municipi. Moltes hores, esforços, alegries, batalles, amistats, traicions i companys que ho han fet possible. Orgullós? Moltíssim....
 
M'agradaria haver estat aquesta darrera campanya a primera línia, però al no estar empadronat i no viure-hi al municipi, la meva ètica personal no m'ho ha permés, i he preferit mantenir-me en l'ombra, treballant de la millor manera que he pogut, i deixant fer sense molestar a les primeres espases com el Jordi i el Ferran que són els actuals i ben engreixats motors d'aquest partit. 

Gràcies a tots (els que han participat o encara ho fan) per aquest gran regal que és veure el PUSA on està ara. Estic exultat i ple d'orgull d'haver cregut des del primer moment en aquest gran projecte. Jordi i Ferran no defalliu i que no us canviin!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, recordeu que si voleu que us respectin heu de ser respectuosos. El Bloc es reserva el dret de suprimir els comentaris ofensius. Moltes gràcies.