Pàgines

30 de juny del 2019

No em tanquis set dies

No he trobat res positiu en un creuer. No m'ha agradat gens l'experiència de polsereta dins d'un barco de MSC que he compartit amb la família i que ens ha portat pel Mar Adriàtic i l'Egeu.... Només destacaré la sortida en moto aquàtica en la Kamari Black Sand Beach de Santorini i la visita a la Platja de Banje de Dubrovnik i el seu Beach Club. Per lo demés, només he descobert que els creuers no són per mi, i difícilment tornaran a ser la meva opció de viatge en lo possible.

Us deixo unes imatges dels millors moments, per si algú vol considerar els pocs consells que us puc donar. Si podeu escollir una autocaravana, millor que un vaixell del que no pots sortir en hores mentre navega, que et deixa unes hores justes per fer visites i que et deixa ben tirat quan arribes a la darrera parada. Si em demaneu la meva opinió final.....que no us enredin!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, recordeu que si voleu que us respectin heu de ser respectuosos. El Bloc es reserva el dret de suprimir els comentaris ofensius. Moltes gràcies.