Pàgines

29 de gener del 2017

Després del 4: Simplement en el millor moment

Quan et preocupes de masses coses oblides el més important. Reconèixer els bons moments en la vida no resulta sencill però fer-ho permet ariibar al final de la vida sentint que s'ha gaudit d'ella.
Escriure un bon article, veure una bona peli, gaudir de la família, menjar un bon àpat, i sentir-te capaç de qualsevol cosa són moments que es disolen en la memòria i no deixen marca si no ens fixem. Escriure pot ser un estil de cicatriu positiva de tot plegat.

Ara que dedico el temps en formar a gent de quelcom que interesa i m'he apropat més al mar del que ja hi era, em permet sentir-me més ple professionalment tot i conservar l'altra feina rutinària.

Tenir dos bitxets encisadors en la meva vida, que no em deixen dormir ni descasar, m'ha omplert com a persona, i em fa sentir afortunat al veure'ls plens de salut i alegria, convertint-se en el meu millor projecte. No serà fàcil però ho serà tot.

Tenir una gran campanya de viatge que vetlla amb paciència i discreció, em fa sentir tranquil i estable. Una sensació d'esquena coberta que augmenta la meva sensació de fortuna.

I amb l'edat focalitzar es imprescindible per no perdre el temps i no dependre de la prorroga, i els somnis i ilusions han d'apartar les obligacions i càrregues. Ara sí ha arribat l'hora de'escollir per avançar i no perdre el que realment empeny i que et fa sentir cada dia en el millor moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, recordeu que si voleu que us respectin heu de ser respectuosos. El Bloc es reserva el dret de suprimir els comentaris ofensius. Moltes gràcies.