Pàgines

21 de febrer del 2018

Caminant per trobar la Patro

Si tens dolor al cos, camina. Si et fa mal el cor, camina. Caminant he trobat moltes sortides als meus darrers problemes a la vida. Si la meditació introspectiva ens ajuda trobar-nos a nosaltres mateixos i veure llum dins de nosaltres, doncs caminar et porta a fer-ho mentre fas esport suau. Alhora, si tens l'ajuda d'un rellotge digital esportiu de la marca de la poma, que aporta un extra de consciència i voluntat (fins i tot estrés), t'obligues a passejar uns quants quilòmetres al dia.

M'ha agradat molt: Recapitular en la meva vida i adonar-me que he estat capaç de fer grans coses. Donar forma i contingut a un Blog referent per certa gent. Crear i dirigir amb bons companys un partit polític municipal. Ensenyar a navegar i gaudir del mar a la gent. Tenir una dona fabulosa i dos fills que em tenen enamorat. Dissenyar i construir la casa on un viu. No tothom ho pot dir ni gaudir de tot això. Sóc afortunat i haig de donar gràcies.

M'ha agradat: Llegir el nou llibre de Dan Brown "Orígen" en català. Amb Barcelona con escenari i ha estat un llibre pròxim i inspirador. Sovint els best-seller tenen mala fama, però jo no amago que alguns enganxen des del primer moment i fan gaudir de bones estones. Encara més encantat estic amb el llibre "tres dies d'agost" de Jordi Sierra i Fabra i la seva saga de l'inspector Mascarell, on té que rescatar la seva estimada Patro.

Llibre de Jordi Sierra i Fabra

No m'ha agradat gens: M'he vist obligat a deixar de mirar la TV i escoltar prigrames de ràdio per culpa de les voltes macabres i retorçades que li donem a tot plegat. Som una societat imbècil que no sap sortir dels forats, i deixar-nos endur per les corrents. Ens agrada veure sagnar les ferides dels demés i les pròpies. No ho entendré mai.
Així resulta que caminar s'ha convertit en una part important del meu dia a dia, i amb 40 anys és la forma fàcil i indolora de mantenir-me en forma el millor possible, amb els inconvenients que la vida ens imposa. Fa uns dies vaig llegir un titular que es preguntava: Per què és més difícil aprimar-se als 40 anys que als 20? Una dolorosa pregunta que es respón sola si mirem les inèrcies diàries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, recordeu que si voleu que us respectin heu de ser respectuosos. El Bloc es reserva el dret de suprimir els comentaris ofensius. Moltes gràcies.